Tuesday, March 9, 2010

salam haluuuuuuuuuuuu semua thanks for kaming my blog hahah ok simple about me ok firtsly call me uncle choopieey ok u know why????? x pyh ler sebok nak tau huh ( sambil mengusap-usap janggut) berbalik dari tadi ok aku ni kire sorg yg ok lar ...... suam suam kuku erm suke usik orang itu dah menjadik agenda gua kalau lepak hahah erm seorg yg helpful x kire aper jua skali pon aku akan try bantu erm ... tp tgk keadaan jgk kadang2 pon aku sendiri ke laut hihihih erm suka pada kegembiraan katerkan tidak pada kesedihan ( ader maser touching gak hipokrit ler katerkan) suke joke sakat geng2 melawak then suka merancang sesuatu yg bermakna dan sehingga meninggalkan kesan pada yg menerima rancangan tersebut (org kater aku ni otak mahathir) hahah sajer jer tulis camtu tp btol ler huh bkn aku yg kater org yg kater erm.... tujuan aku nak aderkan blog ni aku nak kongsi masalah korang atau masalah aku then nak ler tukor pendapat ...satu lagi dapat ler aku ramai kawan ( nak kawan nak kawan) erm kalau org tanyer aku arrr saper pemimpin ygaku nak jumper perghhh terus terang aku ckp tun mahathir punya sbb beliau ler tpt aku jadikan platform utk membuat sesuatu yg bermakna coz idea beliau mmg tip top gua respek beliau gua anggap dia bapak gua hahah kalau tnyer artis yg gua nak jumper of coz ler akhil hai walaupun beliau ni bnyk kontroversi tp beliau seorg yg simple bak kater org lamo arrr kalau berkawan atau meminati sesorg tu jgn ler kiter kawan/minat kerana kebaikan dia sbb biler keburukan dia kiter nmpk pasti kiter akan membencinya hahaahh madah tuh so aper pon fikir lah yg positif jgn fikir yg negatif buat ler sesuatu yg mendatangkan manfaat dan ekonomi pada diri sendiri dan nega cheewah ader iras perdana menteri x ucapan gua tadi ok ler sampai sini jer larrr Kepada suma yang singgah di blog Aku ni! aku ucapkan jutaan terima kasih..tanpa korang saper lar akue!...
ok ler pader semua keep in touch salam ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,1 malaysia



huh awek yg kat sebalah ni awek aku tp tu dulu arrr ...sob sob sob tp sekarang...(termenung sambil mendongak kelangit) beliau ni dah jadik bini aku hak2 suspen x mcm haram jer huh terus terang aku cakap aku sayang giler kat bini aku ni coz dia seorg yg penyabar prihatin dgn keadaan aku x memilih x cerewet (tp kadang2 tu ader gak cerewetnyer) erm pemalu pun ader tp ka;au dah wat marah phm2 jer org pompuan ni kan... dan yg more important beliau ni lawa siot chinese look tuh hu untung gua erm nak tau camner nak dapat bini cun huhhh blaja dgn uncle lar uncle x kedekut ilmu punya hahahah erm ... tu jer lar kot wat maser ni kalau jumper bini uncle ni kat luar just tegur biaser jer x pyh melarat sampai nak mintx phone number huh ...

seriusly i love u so much my dear ...... (ayat time kapel)





hehe ni ler buktinya diriku ni dah berkahwin hohoho kawin mude syioll alhamdulillah doa2 kan ler kami ni kekal hingga ke anak cucu dan cicit(kalau sempat lar) lawakan ala tau dah mesti cakap lawa punya huh yg x kawin tu cpt2 ler erh..... erm so far hidup gua ni dah lengkap arrr ader og jager anda biler lagi (yg x nikah lagi lar) huhu yg dah ader awek tu jgn lamer sgt karang berkeladak x laku hik3
so 3 tahun dah kawin so tahun lepas baru ler dapat anak gurl lak tuh huh lengkap siot hidop gua .....


ni ler puteri sulung gua yg ku beri nama Nur Safiyyah Balqish amacam tomey x uih ni ler pengubat kaler rindu bile pnt working blk tgk qish terus ilang penat huh besaw tul kuasa Allah dia bagi aku anak yg tomey mcm mak dia gak heheh baby aku ni aku mak aku ckp anak mekah sbb kawan bpk aku gi doa kat sane biler blk dari mekah dia bagi aku air zam2 dgn buah hawa suruh bini aku minum supaya dpt zuriat alhamdulillah dapat pon thanks Haji din and Thanks of god..... i love u sayang and my princess



No comments:

Post a Comment